ویزای کاری آمریکا

اخذ مجوز یا ویزای کاری آمریکا یکی از راه های مهاجرت به آمریکا می باشد. برای کار در آمریکا ویزاهای کاری متنوع و مختلفی وجود دارد؛ هر نوع ویزای کاری برای متقاضیان با شرایط و مقاصد گوناگون صادر شده و دارای تبعات متفاوتی برای اخذ اقامت یا گرین کارت آمریکا می باشند. بطور کلی چنانچه شخصی از طرف یک کارفرمای آمریکایی ( این کارفرما هم می تواند یک شخص حقیقی باشد و هم می تواند یک کمپانی یا شخصیتی حقوقی ) به استخدام درآید، مشمول اخذ ویزای کاری از دولت آمریکا می گردد. البته برای اخذ برخی از ویزاهای کاری آمریکا نیازی به داشتن دعوتنامه کاری یا به اصطلاح Job Offer نمی باشد. برخی این روش را راحت ترین راه مهاجرت به امریکا می دانند، اما باید آگاه باشید که روش های کاری حتی بدون نیاز به پیشنهاد کار نیز شرایط خاص خود را دارد.

H1-B ویزای

این ویزا مشابه H1 است اما با این تفاوت که با اعتباری 3 ساله صادر می گردد. دارنده آن باید حداقل مدرک لیسانس را نیز ارائه نماید. این ویزا می تواند منجر به اخذ گرین کارت آمریکا گردد و دولت آمریکا در هر سال تنها 65 هزار تعداد از این نوع ویزا را صادر می نماید. در صورت داشتن جاب آفر این روش بهترین راه مهاجرت به آمریکا است.

برای افرادی صادر می گردند که غیر متخصص می باشند و برای غصب مشاغلی که زیر مجموعه اسکیلد ورکر هستند اعطاء می شود

گرین کارت از طریق کار | EB3

افراد بدون تخصص که حاضر باشند در مراکزی که احتیاج به افراد غیر متخصص از قبیل رستوران یا بسته بندی گل و گیاه یا کاغد یا ملافه یا بسته بندی گوشت یا مرغ یا مرغداریو مارخانه پنیر سازی و یا کارخانه قطعات ماشین و….
ما میتوانیم از این طریق کار بدون تخصص تمام تسهیلات را برای شما فراهم کنیم گرفتن مجوز کار و تمام مراحل ان از جمله اجازه وزارت کار امریکا و اجازه اداره مهاجرت امریکا اجازه وزارت امور خارجه امریکا و در اخر کمک به مصاحبه شما در سفارت امریکا.
مهاجرت به امریکا از طریق کاری EB3 ساده‌ترین روش اخذ گرین کارت و مهاجرت به آمریکا می‌باشد. شما می‌توانید از طریق این برنامه اقامت دایم آمریکا را برای همه اعضای خانوادتان (همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال) کسب نمایید. مهاجرت به امریکا از طریق کاری EB3 یکی از برنامه‌های نسبتا جدید وزارت مهاجرت امریکا برای اخذ اقامت دائم و گیرین کارت امریکا می‌باشد و تنها شرط لازم برای واجد شرایط بودن مهاجرت به امریکا از طریق کاری داشتن پیشنهاد کار از شرکتهای معتبر در آمریکا می‌باشد که به تایید وزارت کار امریکا و نیز مهاجرت آمریکا رسیده باشد.

برخلاف ویزاهای موقت کاری که معمولاً ۱ ساله می‌باشند، این ویزا دارای قابلیت تبدیل به اقامت دائم (گیرین کارت) می‌باشد و چند روز پس از ورود موکلین به آمریکا گرین کارت دائمی و غیر مشروط آمریکا به ایشان اعطاء خواهد شد. تعهد انجام کار فقط برای متقاضی اصلی بوده (نه سایر افراد خانواده) و پس از اتمام کار برای شرکت، مانند هر شهروند آمریکایی دیگری, می‌توانند مشغول به انجام هر کار دیگری از قبیل شغل جدید در هر زمینه ای, ادامه تحصیل, افتتاح یک بیزنس گردند و در هر شهر دیگری در آمریکا که مایل باشند زندگی نمایند. همچنین پس از حضور در امریکا به مدت ۲.۵ سال، در پایان سال چهارم می‌توانند پاسپورت این کشور را دریافت کنند.

 

مزایای مهاجرت به امریکا از طریق EB3

• امکان اقدام برای افراد با هرگونه مدرک تحصیلی و عدم نیاز به مدرک رسمی زبان انگلیسی (ایلتس یا تافل)
• عدم نیاز به سرمایه گذاری، سابقه کار و یا شرط مالی
• اخذ گیرین کارت دائمی در بدو ورود برای تمام افراد خانواده
• داشتن شغل در بدو ورود امریکا

شرايط مهاجرت به آمریکا از طریق کار EB3

• داشتن پیشنهاد کاری از کارفرمای مورد تائید وزارت کار آمریکا (پیشنهاد کاری را ما برای شما تهیه می کنیم)
• انجام کار برای کارفرما در شغل مربوطه به مدت ١ سال
• داشتن سلامت جسمانی و عدم سوء پیشینه

شرائط این مسیر

تعهد انجام یک در محل تائین شده که به تصویت اداره کار امریکا رسیده باشد
دارابودن سلامتی کامل و عدم سابقه جنائی
اخذ گرین کارت برای متقاضی و همسر و فرزندان زیر 21 سال
استفاده از بیمه سلامتی و مزایای ان
دریافت حقوق
این روش مراحل مختلفی را دارد که مهم ترین انها تصویب این روش از طرف اداره کار و سازمان مهاجرت امریکا میباشد.
متقاضی بعد از انجام تعهد میتواند همراه همسر و فرزندان خوددر هر نقط امریکا که تمایل داشته باشدبا حفظ گرین کارت زندگی و کار کند.
در مرحله اخر متقاضی در سفارت امریکا قبل از ورود به امریکا مصاحبه خواهد شد. بر اساس امار امروز دولت امریکا این مسیر کمتر از دو سال طول خواهد کشید.

Call Now Button