اقامت در انگلیس از طریق کار

 اقامت در انگلیس از طریق کار

ویزای کار انگلستان با نام ویزای Tier-2 شناخته می شود. در صورتی که تمایل به کار در انگلستان دارید و از کشوری خارج از اروپا و سوئیس اقدام می کنید میبایست در ابتدای امر از کارفرمایی job offer یا نامه پیشنهاد شغلی دریافت نموده و با آن درخواست ویزای کار نمایید.

برای استخدام در انگلستان باید اسپانسر واجد شرایطی داشته باشید که ساکن این کشور باشید و در صورتی که شرایط شغلی که قصد اقدام برای آن را دارید با شرایط شما همخوانی داشته باشد می توانید با مشخص بودن میزان حقوق دریافتی اقدام نمایید.

زودترین زمانی که می توانید برای ویزای Tier 2 اقدام نمایید 3 ماه پیش از شروع کارتان در انگلستان می باشد.

هزینه ویزای Tier 2 (General) با توجه به کشوری که از داخل آن قصد اقدام دارید متفاوت خواهد بود. حداکثر مدت زمانی که می توانید با این ویزا در انگلستان اقامت داشته باشید 5 سال و 14 روز یا مدت زمانی که در نامه اسپانسرشیپی شما قید شده به انضمام یکماه می باشد. شرایط اقامت انگلستان از طریق این ویزا شامل موارد زیر می باشد:

  • گواهی حمایت مالی از اسپانسر داشته باشید
  • حقوق دریافتی تان مبلغ مناسبی باشد
  • اثبات دانش زبان انگلیسی
  • نامه تمکن مالی
  • اثبات امکان سفر (عدم ممنوعیت ورود و خروج) و سوابق سفر در 5 سال گذشته
  • نتیجه آزمایش سل (اگر از کشورهایی که در لیست انگلستان موجود است اقدام می کنید. لازم به ذکر است که ایران در این لیست نمی باشد)
  • عدم سوء سابقه از کشوری که حداقل یکسال از ده سال گذشته را در آن سکونت داشته اید.

کار-تحصیل

این اقامت برای افرادی که اوضاع مالی خوبی ندارند، گزینه مناسبی می باشد. در این نوع اقامت موسسه ام آی ای برای افراد پذیرش تحصیلی از بهترین دانشگاه های انگلیس اخذ می کند و از همان ابتدا به شما گارانتی کار خواهد داد. هزینه تحصیل در انگلیس 15-14 هزار پوند است که شما می توانید حقوقی معادل 18 هزار پوند دریافت نمایید. همچنین می توانید در صورت رضایت شرکت، به کار خود ادامه داده و اقامت خود را به اقامت کاری تبدیل نمایید. به طور مثال فردی که برای مقطع کارشناسی ارشد اقدام می نماید می تواند طی 9 ماه مدرک خود را اخذ نماید و 9 ماه دوم را مشغول به کار شود. از مزایای دیگر این نوع اقامت می توان به اجازه ورود همزمان همسر و فرزندان،تحصیل رایگان فرزندان و اجازه کار همسر در بعضی شرایط، اشاره نمود.

مهاجرت به انگلیس از طریق  نوآفرینی

   نوآفرینی
در ابتدا باید بگوییم که نوآفرینی به معنای ارائه کردن ایده جدید برای راه اندازی یک بیزینس می باشد. برای اقامت نوآفرینی در کشور انگلستان شما به یک ایده نو و 50.000 پوند سرمایه گذاری نیاز خواهید داشت. در این نوع اقامت کافی است شما به موسسه ام آی ای بیزینس و ایده خود را مطرح نمایید. ایده شما توسط یک تیم پرورش داده خواهد شد و به شکل یک بیزینس نو مطرح می شود. شما می توانید بعد از گذشت 3 سال اقامت خود را از کشور انگلستان اخذ نمایید و بعد از گذشت 5 سال برای دریافت پاسپورت اقدام نمایید. از مزایای این روش این است که شما می توانید بدون نیاز به سرمایه گذاری بالا این اقامت را دریافت کنید. برای این اقامت مدرک زبان آیلتس 4.5 تا 5 مورد نیاز است که شما می توانید از طریق آموزش زبان موسسه ام آی ای به راحتی مدرک آیلتس خود را دریافت نمایید.

 

کار – شرکت

در این نوع اقامت نیاز است که شما بخشی از سهام یک شرکت را خریداری نمایید و از این طریق اجازه کار در کشور انگلستان را به دست آورید. موسسه ام آی ای در خرید سهام شرکت به شما کمک خواهد کرد و بخشی از سهام آن را برای شما خریداری می نماید. در واقع شما با این کار صاحب سهام آن شرکت خواهید شد و در همان شرکت هم مشغول به کار می شوید و حقوق در یافت می کنید و از این طریق اقامت کشور انگلستان را به دست می آورید.

Call Now Button